2010. április 7., szerda

Mozi evés előtt, után, helyett

Amikor először mentem Titanicra, még a Nyugatinál laktam. Közel volt a Toldi, a fesztivált akkor még ősszel tartották, sehol egy zárthelyi, vizsga, szemináriumi szereplés, legjobb szórakozás egy egyetemistának moziba menni. Az első film, ami eszembe jut, 1997-ben az Eljövendő szép napok, az utolsó tavalyról az Észak. Közben voltak jó választások (Dalok a konyhából, Dogville, Vérvonal, Antenna) és iszonyú melléfogások is (Csak a Kell egy dobos!-t említeném. Máig nem értem, miért néztük végig, viszont remekül szórakozunk azon az estén, ha felemlegetjük).
Közben a fesztivál átköltözött tavaszra, lehet már négy moziba menni, van verseny, díj, de szavazhatunk mi is. Én a magam részéről meglehetősen mohó alkat vagyok, a kezdeti válogatáskor bejelölök legalább 10-15 nagyon-nagyon érdekes filmet, aztán jön Herr Paprika, ő a szűrő, meg az ész. Végül maradnak az ösztön szerint legjobbak, jegyet veszünk, megyünk, nézünk, vegyülünk.
S hogy legyen egy kis evés is a bejegyzésben: büfét találnak mindegyik moziban, vagy fedezzék fel a közeli helyeket, tartsanak szendvics-napokat, esetleg vacsorázzanak korábban-később-szerényebben.

Ha viszont szeretnek filmnézés közben enni, ugye nem ülnek mellém?


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails